Česká kvóta working holiday je stále otevřená:

Obchodní podmínky pro sjednání cestovního pojištění Generali Česká pojišťovna a.s.

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi společností czech kiwis s.r.o., IČO: 142 53 160, se sídlem Na Folimance 2155/15, Vinohrady, 120 00 Praha 2, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 362853 (dále jen „poskytovatel“), a klientem (dále jen „klient“) při sjednání cestovního pojištění poskytovaného společností Generali Česká pojišťovna a.s., IČO: 452 72 956, se sídlem Spálená 75/16, 110 00 Praha 1, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1464 (dále jen „pojistitel“).

1.2. Poskytovatel nabízí sjednání cestovního pojištění v režimu výjimky dle § 3 odst. 3 písm. b) zákona č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění, jako doplňkovou službu k cestovním službám poskytovaným klientovi.

1.3. Poskytovatel není pojišťovacím zprostředkovatelem ve smyslu výše uvedeného zákona.


2. Podmínky sjednání pojištění

2.1. Pojištění mohou sjednat výhradně klienti, kteří si u poskytovatele zároveň zakoupili cestovní službu (např. letenku, ubytování nebo jinou službu související s cestováním).

2.2. Pojištění je doplňkovou službou k cestovním službám a nelze jej sjednat samostatně.

2.3. Pojištění je určeno výhradně pro občany České republiky s trvalým pobytem na území České republiky.

2.4. Pojištění vzniká okamžikem, který je uveden v Pojistné smlouvě jako počátek pojištění, pokud klient včas uhradil pojistné stanovené v Pojistné smlouvě.

2.5. Sjednání pojištění ze zahraničí a čekací doba:
Pojištění je možné sjednat i během již nastoupené cesty, a to za předpokladu, že v době sjednání pojištění klient nevěděl a nemohl vědět, že již nastala nebo brzy nastane pojistná událost.
Pokud nově sjednané pojištění bezprostředně časově nenavazuje na předchozí pojištění u pojistitele, uplatní se čekací doba v délce 3 dnů od data sjednání pojištění.
Za pojistnou událost, která vznikne během této čekací doby, nevzniká nárok na pojistné plnění.

2.6. Potvrzení o sjednání pojištění je klientovi zasláno elektronicky:

  • do 24 hodin od připsání platby na účet poskytovatele, nebo
  • v případě platby platební kartou do 4 hodin od autorizace karetní transakce.

2.7. Klient obdrží potvrzení o sjednání pojištění, které obsahuje základní parametry pojištění a kontaktní údaje pro hlášení pojistných událostí.

2.8. Před zaplacením pojistného je klient povinen:

  • ověřit správnost všech vyplněných údajů,
  • seznámit se s pojistnými podmínkami Generali Česká pojišťovna a.s., včetně rozsahu pojistného krytí, vyloučených činností a limitů pojistného plnění,
  • ujistit se, že sjednávané pojištění je vhodné pro jeho cestovní plány, účel a charakter cesty,
  • a v případě jakýchkoli nejasností, nepochopení nebo neúplných informací se před zaplacením pojistného obrátit na poskytovatele s žádostí o vysvětlení nebo doplnění informací.

3. Platba a účinnost pojištění

3.1. Cena pojištění se řídí platným sazebníkem pojistitele v době sjednání.

3.2. Pojištění je považováno za sjednané a účinné okamžikem uvedeným v Pojistné smlouvě jako počátek pojištění, za podmínky, že byla řádně provedena platba v plné výši a včas dle čl. 2.4.

3.3. Nebude-li platba provedena včas, pojištění nevzniká a klientovi nevzniká žádný nárok vůči pojistiteli ani poskytovateli.


4. Změny, storna a zrušení pojištění

4.1. Jakékoli změny, storna nebo zrušení pojištění se provádějí výhradně prostřednictvím poskytovatele.

4.2. Žádosti o změnu nebo zrušení pojištění je nutné zaslat písemně na kontaktní e-mail poskytovatele uvedený v potvrzení o sjednání pojištění.

4.3. Poskytovatel zajistí zpracování požadavku klienta ve spolupráci s pojistitelem v souladu s pojistnými podmínkami.


5. Odpovědnost poskytovatele

5.1. Poskytovatel odpovídá za řádné sjednání pojištění jako doplňkové služby mezi klientem a pojistitelem.

5.2. Za plnění pojistné smlouvy, pojistné podmínky a likvidaci pojistných událostí odpovídá výhradně pojistitel – Generali Česká pojišťovna a.s.

5.3. Poskytovatel nenese odpovědnost za škody způsobené nepravdivými nebo neúplnými údaji poskytnutými klientem.


6. Ochrana osobních údajů

6.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje klientů výhradně pro účely sjednání pojištění jako doplňkové služby a v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR).

6.2. Podrobnosti o zpracování osobních údajů, včetně postupu pro uplatnění práv subjektu údajů (včetně žádosti o smazání zpracovávaných dat), jsou uvedeny v dokumentu Zpracování a ochrana osobních údajů, dostupném na webové adrese: https://czechkiwis.cz/zpracovani-a-ochrana-osobnich-udaju/


7. Závěrečná ustanovení

7.1. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. listopadu 2025.

7.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky jednostranně měnit; aktuální znění je vždy zveřejněno na webových stránkách poskytovatele.

7.3. Právní vztahy mezi poskytovatelem a klientem se řídí právním řádem České republiky.

Hledání